Jak zbudować własną markę

Jak zbudować własną markę

27 grudnia, 2020 0 przez admin

aby stać się marką, która jest dla firmy głównym celem, aby być skuteczne w dłuższej perspektywie. Ale co dokładnie rozumie się przez marki i jakie kroki są niezbędne, aby stać się marką?
Istnieje kilka firm, w których czujemy coś dobrze, gdy słyszymy nazwę. Należą do nich mercedesa, jabłko, lub co najmniej kilka lat, Marlboro. Firmy te osiągnęliśmy coś, co wiele innych firm pomarzyć. Zrobili swoją firmę do kreski. Pomyśl o Mercedes, automatycznie myśleć luksusu i niezawodności. W jabłko, opinia jest podzielona. Chociaż niektórzy fani marki i są podekscytowani jakości produktów, od użyteczności i projektowania, wiele innych zobowiązań firmy odrzucić. Niemniej jabłko typowy produkt lifestyle dzisiaj. Marlboro i stał przez wiele lat na wolności i niezależności. Każdy, kto kupuje taki produkt, a zatem określa również część wizerunku korporacyjnego i kupuje wolność, luksusowy i nowoczesny styl życia.
Marki są uczucia

Własna Marka

Marka to znacznie więcej niż produkt, logo firmy, identyfikacji wizualnej, reklamy, slogan lub realizacji różnych działań marketingowych. Marka to coś, co dotyka ludzi, jest w świadomości klientów i sprawia, że do fanów, którzy pozostają markę przez lata marzeń. Marka budzi w nas poczucie, że albo jak lub nie. Niemniej jednak, może to pomoże być marką, ponieważ wiąże się to klientowi w dłuższej perspektywie.

Podczas gdy produkty są wymienne, marka od dziesięcioleci pozostaje. Ale nikt nie będzie z dnia na dzień stał się marką. Do tego trzeba czasu, siły woli, energii, odwagi, a przede wszystkim wizji. Wszystkie etapy ktoś podejmuje się marką muszą przestrzegać wspólny wątek dla niego. Odnosi się to do identyfikacji wizualnej, a także występowaniem pracowników oraz podsumowanie wszystkich działań marketingowych. Małych firm, rzemieślników na własny może być marka. Najważniejszym wymogiem dla każdego człowieka, jest to, że w zasadzie biorąc pod uwagę to, co powinno być w siebie i swoją markę.

Decyzja

masz tu do decyzji, należy jego firma rzeczywista analiza przejść, aby dowiedzieć się, gdzie stoisz i czy można stworzyli obraz w umyśle jej klientów. Nacisk kładziony jest na następujące pytania:

  • Gdzie moja firma?
  • Co robi moją firmę?
  • Jaka powinna być moja firma?
  • Jakie są moje mocne i słabe strony?
  • Kto jest moim publiczność?
  • Jak mnie widzi mojej grupy docelowej?

Tutaj może mieć sens przynieść zewnętrznego konsultanta, co może potrwać świeże spojrzenie na firmę, a nawet emocje są przywiązane do firmy albo poprzez doświadczenie. Firma zewnętrzna jest niezależne, obiektywne i bezstronne, a sami często piękne przekonały problemy, grał w dół lub jest końskich klapek na oczy przez nastawienie do wielu błędów i trudności. Ponadto firma zewnętrzna może być rodzajem sparing partnera, z którym można skosztować prawdziwych. Tylko wtedy, gdy ta wewnętrzna analiza jest zakończona, można przejść do następnego kroku.
Polaryzować

jest trudniejsze po wdrożeniu. Ostatecznie, to zależy także coraz częściej na zdjęcie, które chcesz przekazać swoją firmę. Istotne jest, że jedno co jedna zobowiązuje przedsiębiorczości we wszystkim, a jej potencjał marka pozostaje wierny. Jeśli nie zrobisz, możesz być również tej samej marki. Wspólny wątek zawsze muszą być rozpoznawalne. Ale to oznacza również, że akceptujesz to musi jeśli niektórzy klienci odwracają się od ciebie. Nie można go zadowolić wszystkich w górę. Linia lotnicza „Ryanair” tak nie daje  bilety w lepszej obsługi. Jeśli mieliby to zrobić, byłaby klienci niewierni i mylić. Zatem linia lotnicza stworzyła obraz spolaryzowane. ale jeśli się ten obraz, zawsze oprzeć latać z Ryan Air.

Coś w tym może osiągnąć żadnej działalności gospodarczej. Wystarczy pomysł również przezwyciężyć konwencje i sam i jego idee pozostają prawdziwa odwaga